Päivitykset ovat jääneet vähiin. Kotona riittää touhua vauvan ja kahden isomman kanssa
Poika aloitti kiinteät jouluaattona (juhla-ateriana perunaa
) ja ollaan maisteltu jo mm. perunaa, porkkanaa, päärynää, banaania, ym. Pian aloitetaan puurojen maistelu. Kiitos kommenteista ja kehuista. Yritin vastata niihin siinä onnistumatta. Tökkiiköhän vuodatus vai meidän tietokone.
lauantai, 17. tammikuu 2009

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.